·•Ida•·

Halloj!

Sitter just nu i min säng efter att ha fått i mig lite mat, dålig dag har det varit hitills, vart bara sjukare efter igår kväll. Men jag ska inte klaga, har ju iallafall lov ;-)

Ikväll får vi se vad som händer, antingen drar jag ut (vet inte riktigt va det va, men men några bra tjejer iallafall!) eller så stannar jag hemma, beror på hur jag mår och beror på om det blir något överhuvudtaget.
Imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra, kanske bli stan med bra brudar, får se hur det blir med det också, Frida kommer ju hem någongång i morgon också så jippi!!!!

Nu ska jag fortsätta mitt tittande på two and a half men, och sen dra mig in till duschen.


ni får en snygg bild på oss bara för att jag saknar min bästavän!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0