·•Ida•·

Som jag kanske inte har skrivit så har jag gått och blivit riktigt sjuk, förkylning, hosta, huvudvärk och feber! Det gör över med några ipren men sen kommer det ju tillbaka igen, har varit i skolan iallafall, och har inga planer att stanna hemma i morgon heller, missar ju så hiiimlaa mycke så de e helt sjukt.

I helgen så bestämde jag och Frida oss för att stanna hemma och ta de lugnt, så i morgon ska väl jag vara hemma med mamma, typ käka pizza eller nåt sånt gott och bara mysa, längesen jag va hemma med familjen faktiskt, fast nu blir det ju bara jag och mamma, men ändå.

Och på Lördag ska vi till mormor på typ Etiopisk middag, berättar antagligen mer sen.
Så nu ska jag krypa ner i sängen, mår bättre om jag får sova lite, så ska väl passa på att göra det när jag väl kan :-)

Så ha en bra helg, kommer antagligen inte blogga så mycket men vi får se hur det blir.


craaazyy pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0