·•Ida•·

Som Frida skrev tidigare så är skolan igång igen, och gud va jag verkligen behöver mer lov känner jag nu, trodde jag hade sovit ut riktigt på lovet, men nej nu är jag tröttare än någonsin! helt sjukt..

När jag kommer hem från skolan så stänger jag väl in mig på mitt rum och spenderar resten av kvällen här, gud så skönt det är, och slut är man när man kommer hem också, usch, skolan tar ju kål på en!
Fick iallafall våra skoltröjor+byxor idag, wie äntligen! :-) bilder kommer typ i morgon eller nåt.

Nu hade jag väl inte så mycke mer å säga än att ni får ha en bra kväll, själv ska jag väl försöka krypa ner i sängen om sisådär en stund, behöver sömnen, men kan ju aldrig somna när jag väl har stängt av datorn å så, så ja vi hörs väl i morgon. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0