·•Ida•·

Fullt medveten om att bloggningen rent ut sagt har varit skit usel sista dagarna!
Igår var det meningen vi skulle till sågmyra, men i sista minut så ändrades planerna och vi drog till Leksand av alla ställen istället.. Var en både bra och dålig kväll där, men aldrig mer Leksand säger jag ju bara! haha.
Orkar inte gå in på allt som hände då det hände en väldigt massa saker, men kanske kommer någon förklaring på det senare, får se.

Så vi sov kvar i Leksand eftersom vi inte kunde ta oss hem, har sovit på en soffa, och har väl inte vart det skönaste, så ska bli riktigt riktigt skönt å sova i sin egen sköna säng inatt, som jag snart ska krypa ner i!
Imorgon är det dans, och jag tror det blir dålig bloggning i morgon också, känns som jag iallafall inte har något att blogga om, men får väl se hur det blir! :-)

Nu ska jag gå å mysa ner mig i sängen, vi hörs,hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni inga föräldrar som bryr om er? Festat igen

2011-03-06 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0