·•Ida•·

Tjenare!

Sitter i min säng med datorn framför mig, lyssnar på musik och chillar, precis som en söndag ska vara!!
Dagen har ju inte varit sådär extremt jobbig. Dans, och sen har jag bara varit hemma och legat i sängen och halv sovit, hah måste rycka upp mig nu, kan inte va trött hela tiden!!

Måste säga att jag gillar söndagar lite, men bara liite. Dels för att det är dans, stort +, men sen så är söndagen den dagen då man kan slappna av, ta hand om sig själv och ja somsagt, bara chilla! Fast ett minus är ju att helgen tar slut också, men nångång måste man ju tillbaka till verkligheten.. ;-) (och konstig som jag är, längtar jag till skolan).

Måste ta vara på nu att vara i skolan med klassen, det är snart slut. Bara 3 månader kvar. Sen säger vi hejdå och eftersom jag åker åt fel håll, så kommer jag inte se mina älskade klasskompisar på hur länge som helst sen när vi slutat, det är rätt sorgligt! Kanske till och med är vissa jag aldrig kommer se igen..

Jaja, nog pratat om det! Imorgon är det skola, och vi har någon typ tema dag, så antar att det blir en rätt chill dag, eller jag håller tummarna. Nu ska jag snart dra mig ner till tvn och bänka mig framför Big Brother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0