·•Ida•·

Tjenare tjenare!

Har nyss kommit in från att ha varit ute på en liten promenad till affären med Mamma! Trodde det skulle va varmt ute, eftersom solen skiner å så, men nej det blåser och när solen försvinner så blir det typ iskallt, gillas inte!!!

Ikväll blir det bio och resturangbesök med Familjen, "Hur många lingon finns det i världen" blir det och det är många som sagt att den är bra, så får hoppas på de! :-) Bion börjar kvart i 9, men ska äta först och så, så åker in vid 5, halv 6 nångång, så ingen bra bloggning för mig ikväll! Men hör naturligtvis av mig med lite betyg och tankar om filmen när vi kommit hem.

Nu ska jag vara duktig och städa mitt rum, ta lite bilder kanske också. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0