·•Ida•·

Ledsen för att jag inte bloggat idag! Men har faktiskt inte varit hemma mer än 2 timmar kanske.

Kom hem, åt lite, kika på tv, sen drog jag med mamma och pappa till Falun, ica maxi, intersport, curb mfl affärer besöktes, och sen till sågmyra, där scorett väntade, var där ett bra tag och leta skor, hittade ett par tillslut, tack Mamma!!!! :-)
Bild på dom kommer senare, för just nu är jag hos Frida, sitter på hennes golv medans hon är och äter, ikväll blir det mys, ganska längesen det vart en myskväll med Frida faktiskt!
Och vi har inte umgåtts på heeela veckan (efter skolan då..) så passar på en Fredag som denna.

Nu ska jag dra mig, kika lite bloggar å så..

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0