·•Ida•·

Bara för att frida hinner få tag på alla såna här roliga grejer som t.ex listan här nedanför, listor med bilder och listor där man ska presentera sig själv å så innan mig så gör väl jag en sån här också!

Namn: Ida Linnea Leander
Piercingar: just my ears!
Tatueringar: Nää
Längd: hm? ingen aning, men typ 161 kanske..
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: mörk brun :)
Fräknar: nope
Motto: "lev dagen som om det vore din sista"

Kär? jag vet inte..
Önskar du att du bodde någon annanstans? just nu, ja!
Tycker du att du är attraktiv? nee..
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? olika!
Vilken parfym använder du? Beyoncés, britney spears, fizzy osv. 
Vad är du rädd för? spindlar och att bli lämnad kvar ensam. 
Gillar du att tvätta? kan inte x)
Gillar du berg- och dalbanor? nja.

Senaste...
Filmen du hyrde?  oj, ingen aning!
Filmen du köpte? länge länge sen, så har inte en aning!
Låten du hörde:  Tonight (i'm lovin you) - Enrique Iglesias
Låten du laddade ner? inte en blekaste! 
Personen du ringde?
 Frida :) 
Personen som ringde dig? Mami
TV-program du såg? Big Brother
Person du tänkte på? de ni! :-)


Favorit...
Låt: inte en aning
Sak att göra: dansa
Sport: dans
Dryck: cola helt klart!!!!
Kläder: mjukisbyxor (a)
Film: oj, håller mig fast vid Avatar!
Bil: inte en aning!
Serie: Greys Anatomy♥

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja de har jag verkligen..
Gråtit över en flicka? mjo..
Ljugit för någon? ja....
Varit i slagsmål? ne, sånt håller jag inte på med ;-)
Blivit arresterad? nope
Träffat någon från internet IRL? aarå

Antal...
Gånger du varit kär? inte en aning.. 
Gånger ditt hjärta brustit? många gånger  
Hjärtan brustet på grund av dig?
 vet ej 
Tjejer du kysst? hmm, haha!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? går fortfarande i grundskolan?
Gånger ditt namn varit med i tidningen? vet ej

Senaste...
Boken du läste? Fatta eld, eller håller på med den!
Personen du fick e-mail av? kan nog tippa på att de är FB
Personen du fick brev av? oj, ingen aning, sjukt längesen ju!
Personen du fick sms av? Frida
Gången hela din familj åt middag tillsammans? ett tag sen!  
Saken du köpte?
 vet inte 

Blandat...
Vad har du gjort idag?  Vart i skolan 
Brukar du svära mycket?
hahah, tror jag gör de i typ varje mening ^^
När stiger du upp på morgonen? 06.50-07.00 
Vad har du på dig?
linne, tröja, mjukisbyxor å underkläder
Vad ska du göra ikväll? sitta här, tv, och sova!
Vad är du allergisk mot? typ ingenting tror jag!
Var har du ont? huvet, som alltid..
Använder du hårspray? jo
Kan du stå på händer?  haha tvivlar..
Håkan Hellström eller The Ark? ingen ^^ 
Salt eller socker?  socker
Gillar du ketchup? aarå!
Är du glad nu? ja, att va glad är ju mitt nya jag :)
Var du glad igår? jaja! 
Vad dansar du till?
musik.....??

Stockholm är...? vår huvudstad ;)
Göteborg är... ? en grymt mysig stad!
Kan du sjunga? inte bra!
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? nåt varmt land, där man kan sola å bada och hare chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0