·•Ida•·

Som jag nästan(eller nåt) har lovat nu så ska jag försöka få in iallafall några inlägg om dagen.

Som ni som läser bloggen kanske har förstått så har inte jag mått så bra den senaste tiden, skyller på det, för att jag inte bloggat så bra!
Men sen nu dom senaste dagarna, eller faktiskt idag så kom jag på, varför ska man gå runt och må dåligt? Varför inte bara leva livet, vara glad och bara blåsa bort alla bekymmer? Visst man kanske inte alltid kan må bra och skratta, men den mesta tiden av dagen borde man faktiskt vara och göra det!
För det får alla runt omkring dig att må så mycket bättre också, jag har märkt det, för jag har dragit ner alla i min närhets humör, och det har inte känts bra alls!

Så idag så börjar jag mitt nya motto "va glad, lev livet och glöm bekymmer!".
Frida hjälper mig lite på den här vägen så ska vi nog se till att jag också ska få vara glad som alla andra.

Nu mår jag bra, och nu ska jag leva livet, fullt ut! :-)

hoppas ni också gör det, för det känns redan så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0