·•Frida•·



Precis hem kommen från en tur till Sågmyra! Hitta tyvärr inget, fast det är nog bara bra så inte mina pengar försvinner på något jag inte behöver! Fast behöver ett par byxor så det letar jag efter men hitta inga. Aja har inte hänt så mycket idag haft skola till tre och sen gick jag hem och gjorde ingenting.
Men har iallafall haft en bra dag!

Nu snart ska jag sätta mig i soffan med några chokladbollar, myyys! Senare kanske jag myser ner mig i sängen och kollar på några avsnitt av Desperate Housewives som det var ett tag sen jag såg! Kanske lägger ut sakerna jag köpte igår också snart!

Imån fixar jag nog inlägget om Dag 6! Nej men vi hörs imån! 
 


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0