·•Frida•·


Nu sitter jag här för en gång skull! Har inte haft suget på att blogga så det har blivit lite dåligt den senaste tiden!
Men jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om det är det som gör att det blir så dålig bloggning! Ni kanske har något förslag på blogg inlägg?

Aja veckan har varit ganska lugn, skönt nog. Inte så mycket jobb i skolan och setat för den mesta tiden vid daton när man kommit hem.
Kan ju faktiskt visa hur veckan sett ut och kommer se ut:

Måndag: Halv studiedag!
Tisdag: Lediga eftersom det var hel studiedag.
Onsdag: Nationella prov i NO, vilket gick sådär första delen gick dåligare än andra men håller tummarna för att jag får godkänt!
Torsdag: Chill dag i skolan.
Fredag:  Har friluftsdag och då ska jag ut och gå. På kvällen drar nog jag ut på lite partaj,hehe! Får hoppas kvällen blir lyckad
Lördag: -?-
Söndag: Dans sedan ska jag nog sörja för att det är skola igen.. ;)

Sådär har min vecka sett ut, och den kommer se ut sådär! Men nu ska jag nog fixa lite med lite bilder som ni kanske får se!

 btw, sry för långt inlägg!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofie

lägg ut lite snygga kläder ni gillar, och musik? :)

Annars tycker jag er blogg är riktigt bra, så länge ni uppdaterar och så :D

2011-03-17 @ 21:35:49
URL: http://sofienygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0