•Frida



Måndag idag! Har redan gått ca 3 veckor på sommarlovet och nu gillar jag faktiskt att ha det, ville inte ha de först för trodde jag inte skulle träffa vännerna! Men siddu nästan hela lovet har jag träffat dom som lämnar och byter skola! Tummen upp för det!

Tillbaka till ämnet, ja måndag idag och jag har inte gjort nåt vettigt alls! Var bara jag och Mammsen och Eddie(min hund) hemma så det var skönt och bara chilla! Gick även med sovkläderna på mig typ hela dagen, haha!

Imån ska jag och mamma och kanske min syster och hennes kille till Valbo till Ikea och centrumet där! Älskar att vara på Ikea (a) Så ingen bloggning av mig imån, vi får hoppas Ida kan göra nåt åt det!

Sen på onsdag smäller det och resten av veckan !! Peace&Love here I come!

Nej nu ska jag väl se nån film och sen borde jag somna i tid eftersom vi ska åka runt halv 10 imån.. Så har en kanon kväll!

XOXO


Här får ni en bild från förra året! (syrrans bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0