•Ida

YES! lättnad.. Min klass har äntligen hittat vagn och traktor till skolavslutningen, känns riktigt skönt då vi skulle vara mobbade och åka buss, gå, cykla eller något liknande annars. Dock har vi ingen förare till traktorn än, men det ska vi nog kunna fixa!
Just nu är jag hemma en liten sväng innan jag ska dra iväg igen. Är nämligen Cabaré ikväll, och det ska bli så kul! Tråkigt bara att vi dansar en enda dans, sen är detta också över, lika som balen.
Jag ska tvinga mamma och pappa att filma våran dans + killarnas, så kommer det upp sen, haha såå grymt!

Tar nog även med mig systemisen nu på kvällen, så ska se till att ta lite bilder, är ju trots allt näst sista kvällen vi är tillsammans..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0