•Ida

Rolig dag? eh nej!

Tränat som galningar på dansen till Cabarén. Lagt på en massa nya steg idag. Cabarén är i morgon.
Och nu så förstördes allt..
Man har sett fram emot det här ända sedan första gången man såg cabarén, "snart är det vår tur.. längtar"..
Men när det äntigen är våran tur så ska ju allt skita sig som vanligt!
Det är alltid så.. Allt är så mycket nu, det är Cabaré i morgon, Avslutningslunch på torsdag som jag förövrigt kommer grina som en galning på, (planerar ett roligt vattenkrig innan..heheh) Skolavslutning på Fredag!
Det är verkligen inte långt kvar nu!
Ingen vagn eller traktor har vi heller.. Vi får nog gå ser det ut som!

Nog om det nu.. Jag och Frida skulle åka iväg och ta årets första dopp idag.
Frida hämtade mig med moppen, vi åkte iväg en liten bit, det börjar smådugga lite..
Vi skiter i det och tänkte åka och bada ändå. Men när det sedan börjar spöregna/hagla eller vad det nu var så ångra vi oss på en gång, haha!
Pissblöt kom jag hem och fick inget första dopp idag :(

Drar iallafall snart till Grycksbo först (mamma skulle köpa nå blommor eller nåt) och sedan till Sågmyra! Ska kika om jag hittar några skor till skolavslutningen, klänningen har mormor sytt upp nu, så den ska antagligen vara bra, och får hoppas att jag hittar ett pra fina skor men inte allt för dyra.. hehe.

Nu ska jag dra mig, måste dricka myyycket vatten, är ju så jäkla kvavt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0