•Ida

Vädret håller i sig, åå så underbart!

Sitter och taggar lite till P&L med Kings Of Leon i högtalarna! Underbart.
Idag går det inte annat än att må super, vädret är ju bäst, P&L snart, och sedan Kings Of Leon på detta!
Så jäkla underbart, den här veckan kommer äga sönder!!

Bussen går om cirka 45 minuter, så ska väl snart fixa det sista innan jag drar mig till bussen som tar mig å Frida till Falun, byter buss och sedan åker vi till borlänge, går lite på kupolen först, måste se om jag hittar lite kläder.. Sen drar vi oss väl bort till PEACE AND LOOOVEE!

Trots att jag mådde skit tidigare idag, mitt huvud ville inte samarbeta med mig, usch va dåligt jag mådde.. Mådde illa och kunde knappt stå upp, efter en "nässpray" som ska verka mot migrän och 2 treo så mår jag nu mycke bättre, gäller att dricka vatten, aja nu svamlar jag bara bort mig för jag är så glad, hihi vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0