•Ida



Har inte bloggat idag, pga att vädret har varit så jääkla fiint!! Har legat ute och solat, och sen grillade vi lite, mums! Så jag har nyss kommit ut från duschen, för andra gången idag, gäller ju att iallafall försöka hålla sig fräsch nu när det är så varmt ute!

Vet inte vad vi ska göra ikväll, Mamma och Pappa pratade på att åka till Torsång och fika kanske, får se om det blir så, det visar sig! Annars håller jag väl mig bara hemma, städar lite på rummet kanske, och packar inför i morgon då det blir P&L!! WIE!

Kanske hinner slänga in något inlägg i morgon innan jag och Frida åker, vi åker runt halv 4 tror jag. Och blir kvar där till 1 eller när det nu slutade, blir asbra de :)

Imorgon är det Lykke Li och Kings Of Leons som gäller, måste plugga in lite låtar, hehe.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0