•Ida

Som Frida skrev i förra inlägget var det pumpolaget + JLT igår.
Tycker själv att kvällen spårade ur helt tolalt för min del! Haha inga detaljer. Och kvällen vart väl lite småtråkig då de hände en hel del incidenter, mindre roliga.. Menmen, jag lovade mig själv att jag skulle ha kul, vilket jag hade till en början, men slutet av kvällen var ju bara skit. Fick väl lov att göra det bästa av de, så jag hade väl skapligt kul ändå. Inte den bästa midsommaren kanske men roligt folk umgicks man med så då blir det mesta bra!

På Tisdag börjar P&L, och taggar förfullt, eftersom vädret nu ska bli så gryyymt bra också!! Himla bra bränna man kommer få, hihi!

Så bloggningen kommer verkligen suga den här veckan, Tisdag-Lördag håller vi till i Borlänge, kollar på grymma artister och har det trevligt! Och Måndagen därefter så åker jag iväg på kryssning, blir borta till Tisdag kväll, så ja. Ser fram emot en grymt bra vecka, och jag hoppas ni får en lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0