•Ida



Har precis kommit ut från duschen, ska nu blåsa håret, välja kläder, sminka mig, fixa håret och lite sånt där, sen får vi se när Frida blir klar, om jag går till T tidigare eller om jag väntar på Frida, det visar sig!

Iallafall, hela gårdagens eftermiddag/kväll spenderades hos mina kusiner, vi hade det trevligt med grillat, jordgubbar, glass å chokladsås, kubb-spel och lite kort-spel! Det var super trevligt, trots att vädret inte var så himla fint!
Menmen, det blir ju vad man gör det till :)

Frida tänkte dra med mig till Sågmyra på fest först, men jag kände att jag sparade mig till idag, och var med släkten istället och det ångrar jag inte en sekund! Haha visst, det kanske hade varit lite roligare att umgås med kompisar, men inte så roligt nu dagen efter, är glad att jag mår bra och kan köra järnet idag istället! hihi.

Hoppas ni får en super bra kväll, för det tänker jag ha, och idag så ska jag bara glömma allt å ha kul istället, var rätt längesen nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0