•Ida

Idag finns det ingen tid för att deppa!!

Frida ringde och väckte mig i morse vid kvart över 10 ungefär, fråga om jag ville vara med till kupolen, jag som sovit kanske 7 timmar då tackade iallafall ja!
Så har varit en dag på kupolen med bästis, och trött har jag ju varit kan jag ju säga, men finns ingen tid att sova så jag får helt enkelt va lite trött, hehe! Shoppade iallafall en tröja som kommer användas flitigt vid sena kvällar ute nu på sommaren! Mys.
Ska dra till Sågmyra till en kompis ikväll iallafall, så ingen bloggning från våran del! Nu ska jag sminka mig och fixa mig för snart kommer det massor med främmande hit, och jag har ingen aning varför, haha!
Men sen drar vi väl iväg och har en trevlig kväll, så somsagt, ingen tid för att deppa idag! Vilket är super bra :)
Får hålla humöret uppe där också så jag inte sänker ner allas humör, haha aja nog pratat om det nu!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0