•Ida

Var en liten känslosam dag igår! Men som tur va så slapp jag sitta hemma och deppa hela kvällen, följde nämligen med Frida ner till Delfin, där Josefine, Thom, Erik och Jon var. Vi åkte flytbrygga ut till killingen och sen tillbaka, drog sedan till bjursen där det var trevligt folk!
R sov hos mig inatt så jag har inte kunnat blogga, kom hem runt 2 igår, men somnade inte förens halv 5 kanske, och idag är jag skapligt trött!

Får se om det blir lite falukalas senare, Frida ska på hennes systers bal i Rättvik så bestämmer vi lite mer när hon kommer hem därifrån! Kanske hör av mig senare ifall jag stannar hemma, det visar sig helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

robin?

2011-06-03 @ 18:34:34
Postat av: Anonym

Din kille?

2011-06-04 @ 05:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0