•Ida

Nu är jag vaken! Har vart det i ungefär en timme..
Fixat håret och sminkat mig har jag gjort, vet dock inte om jag ska ha håret såhär som jag har nu, haha!

Idag blir det ingen bloggning alls eftersom vi ska till skolan vid 8, träna kör, ta lite kort i klassrummet på hela vår klass, till kyrkan och grina lite, grina lite mer sen få betyg m.m sen åker vi iväg med traktorn och kör en liten vända, åker hem, käkar och fikar lite med släkten och sen iväg igen på fääääst vid 6!

Kommer bli en känsloblandad dag! Med mycket tårar och antagligen mycket skratt!
Men vi hoppas på att den inte blir alltför sorgligt så man behöver gråta hela dagen, den kommer ju trots allt bli rolig också! :)

Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0