•Ida


Mina fina älskade klass!
(dock inte hela klassen men resten var ute på vift så dom fick skylla sig själva, saknas 6 st)

Jag kan inte fatta att balen var Igår, att cabarén är på Onsdag och avslutningen på Fredag.
Att våran tid tillsammans snart är slut. Det är inte förens nu jag fattar att vi snart kommer skiljas åt, och att vissa kommer jag kanske aldrig se igen. Att våran älskade klass som aldrig kan komma överens nu snart ska splittras. Jag har inte känt att det är så nära slutet som det är nu.. Och att vi inte kommer träffas hela klassen igen, förutom på skolavslutningen och då när vi precis ska splittras.
Ingen av oss kommer någonsin gå i en klass som är såhär dåliga som vi på att bestämma saker tillsammans, som bara är elaka mot varanda och aldrig kan vara snälla. Men det är ändå konstigt att man känner att man tillhör klassen ändå, fast man ibland känner sig hatad (men innerst inne vet att dom som säger det menar tvärtom!).
Jag har försökt att inte tänka på att vi ska skiljas åt, men nu så kände jag att det var en sån här dag som var jobbig eftersom vi nu bara har 3 dagar i 9an kvar. Jag hoppas att jag håller kontakten med dom flesta, vi bor ju ändå i samma by som dom flesta, och dom andra är inte så långt bort dom heller! Vilket känns skönt.
Men det kommer aldrig att bli samma sak igen!

Det är så konstigt att det känns som vi gick i sjuan igår.. Jag minns sjuan så himla bra, det känns inte som 3 år sen vi snart skulle sluta sjuan och efter sommarlovet få bli åttor, inte längre vara minst!
Nu är vi störst, men blir snart minst igen. Det är helt sjukt va fort dom här sista veckorna efter jullovet har gått.
Och dom sista veckorna har bara flygit iväg. Kan vara för att vi har haft så roligt nu sista tiden.
Och det ångrar jag inte en sekund av! Vi känner varandra bättre nu, vi börjar bli en tajtare klass.
Men då ska vi sluta nu. Det är ju förjävligt.

Jag kommer sakna er 9A men jag hoppas att vi ses igen om några år! :)

(bilder från själva balen kommer senare..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0