•Frida

Verkligen dålig bloggning av mig! Men det har varit så mycket den senaste dagarna, både jobbiga saker och roliga saker! Men nu är jag tillbaka (förhoppningsvis!)
Har ju mycket bilder som jag ska visa er både från balen och från skolavslutningen som var igår!

Som sagt har det varit skolavslutning igår och det var glädje och tårar inblandade! Kommer sakna bjursåsskolan så otroligt mycket och alla lärare och elever som går där och som gick! Klassen och mentrorerna är nog den jag kommer sakna mest! Men jag tror och hoppas att vi kommer ses snart igen!

Tillbaka till bilderna! Gjorde en video till er från balen och skolavslutningen och från kvällen igår, eftersom det skulle bli för drykt att ladda upp alla bilder en-och-en så gjorde jag en video istället med alla bilder i! + så får ni höra en grymt bra låt med! 

Så här får ni se!:

Jag saknar er redan! och alla minnen tillsammans alla 9or samt lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0