•Frida


Har varit vaken i ca 2 timmar då jag och Ida sov i min husbil. Trevligt kväll/natt igår, var och träffade Olle, Jonas och Anders i nån timme sedan åkte vi ut lite på byn ovh kikade lite. Sedan bestämde vi oss för att åka hem och kika på film! Tog kanske 30-40min innan jag hade tröttnat på filmen och var vrål hungrig och va gör man åt det? Jo man gå in och käkar såklart!

Är en aning seg nu då eftersom vi inte kom i säng förens vid halv 5 nån gång. Får hoppas jag kan sova inatt i min sköna säng istället!

Funderar på att ta en dusch nu om det finns nå varmvatten sen ska jag nog städa mitt rum och fixa lite!
Sen ikväll om det blir varmt kanske man ska ta sitt första dopp? hm?

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0