•Frida

Hejsan alla bloggläsare!
Just nu sitter jag hemma hos Ida. Hon ligger i sängen och spelar nog på sin telefon och jag sitter här vid datorn och nördar, haha sociala vi är!
Men vi kommer faktiskt inte på nåt att göra en tråkig söndag som denna! Är så sjukt trött efter gårdagens äventyr också, jag hade det iallafall riktigt kul i Sågmyra och var med mycket trevligt sällskap så det är värt att vara trött nu!

Imån har jag inga planer alls! Blir nog att kolla på film hela natten så då får vi se om jag sover bort dagen imån. haha.
+ Igår var jag och Ida till kupolen som Ida skrev och det blev en liten mini shopping, så grejerna därifrån ska också upp här på bloggen! Men det fixar jag nog imån!

Vi hörs, xoxo

Hitta även riktigt snygga bilder på mig och bästa!
..jadu normala är vi dock inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0