•Ida

Dålig bloggning, hejhej!

Blir inte så mycket bättre i morgon och på Tisdag heller så ni får stå ut.
Peace & Love tog tyvärr slut igår, jag och frida hade tröttnat redan på dagen igår och åkte hem runt 1, även fast håkan höll på till 2, inget stort håkan-fan precis!

Skapligt trött har jag varit idag, Mamma fyller år också, så har varit lite släkt här och fikat lite.
Jag ska snart ta och lägga mig i sängen och få lite sömn för imorgon ska jag upp tidigt, redan klockan 8. buhu!!

Bussen till stockholm går från Falun 10.30, så vi ska åka hemifrån runt 9. Vet inte riktigt när vi kommer till stockholm men båten går därifrån klockan 6 iallafall. Kryssning som gäller, och kommer hem på tisdag nångång på kvällen! Hoppas på två bra dagar med familjen och hoppas att vi kan hålla sams, hah!

Aja nu ska jag sova!!


Grattis Världens Bästa Mamma på din dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0