•Ida

Tänkte slänga in ett inlägg nu när jag ändå inte har något att göra!

Som Frida skrev alldeles nyss så stack vi till Falun idag, bara för att ha nåt å göra. Har inge pengar, så de vart inge köp, och inte får jag pengar på 2 månader heller?! Studiebidraget kommer inte förens sista september. buhu!! Aja, vi får se hur jag klarar mig :)

Åkte till Sågmyra en sväng alldeles nyss också, köpte lite godis, som godast där faktiskt! Så ska jag sova hos Frida inatt, blir husbilen som alltid, haha och ni får väl kanske något inlägg, vi får se, har inte så mycket att blogga om.

Och Hör och Häpna! Jag och Frida ska börja ut och springa, haha nästa vecka då gäller de! Får se hur det ska gå eftersom jag har kondis som en gammal pensionär som aldrig har tränat i hela sitt liv.. haha ja de är faktiskt så farligt! Så det kanske behövs det här.

Aja, nu ska jag kika runt lite. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0