•Ida

Har vart lite off på bloggen, jag vet! Men vafan de är ju sommarlov!!!

Hela dagen igår spenderades med Frida, typ 1 vecka sedan vi sågs så det var nog dags! Var till Falun först, käkade glass på donken och sen drog vi ner på stan, hittade en tub-top, kommer bild sen :)
Åkte hem, käkade lite sen åkte vi och badade, bara för de va folk där vi skulle bada så fick vi bada när solen redan hade gått ner, och jo de va ju snällt! Sen satte vi oss utanför mig typ, snackade lite skit och sen någongång åkte hon hem!

Idag vaknade jag rätt tidigt för å va jag, vid halv 12 ungefär tror jag, åkte iväg med mamma till Borlänge, och vem älskar inte att gå med mamma och shoppa? hihi jag iallafall! Fick lite saker som det kommer bild på sen också! Har inte gjort så mycket mer idag, fick sån jäkla huvudvärk så har legat i sängen till nu nästan och kollat på Gossip Girl.

Ska hoppa in i duschen nu, sen mysa ner mig i min nybäddade säng med ännu mer Gossip Girl och lite b&j!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0