•Ida

♦15 Dagar


Jag är då Ida Linnea Leander. Andra delen av den här bloggen som jag driver med min allra bästa vän!
Föddes 10 Februari 1995, vet dock ingen tid eftersom jag inte kommer ihåg de, heh..

Bor i Bjursås som jag gjort i stort sett hela mitt liv, när jag var liten bodde jag dock i en lägenhet i Grycksbo!
Vet inte hur jag trivdes där men Grycksbo har väl aldrig varit min grej.. Har bott i Bjursås sen jag va kanske 4 år eller nåt? Bott i ett ganska stort hus som var uppdelat i två lägenheter, hade både bott uppe och nere ett antal gånger innan vi inte fick bo kvar längre. Sorgligt det där, trivdes verkligen där.

Så nu bor vi i en lägenhet med 5 rum och kök. Som jag trivs mindre bra i, miljön runt är inte den roligaste med en massa skrikande ungar överallt.. Och jag hatar mitt rum för det är litet och fula tapeter.. Nog om det.
Vi är väl 8 familjemedlemmar, inräknat med vår underbara hund Molly och våra alldeles underbara 3 katter!

Är väl nu hela 16 kalla vintrar och ska efter sommarlovet börja Gymnasiet som både kommer bli spännande, roligt och läskigt! Har tänkt att gå Omvårdnad på Kristine. 
Men kommer sakna Bjursåsskolan och min underbara klass som fan!

Kan passa på att säga att jag är så blyg som det bara går å vara, nej kanske inte så farligt. Men är blyg iallafall, dock försöker jag övervinna det och har kommit en bra bit på väg, trivs med mig själv som jag är faktiskt, har precis börjat acceptera att alla människor inte kan vara lika.


Så detta är jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0