•Ida

Fullt medveten om att jag inte bloggat på sisådär en vecka.. fy mig!

Men har inte haft tid, ingen ork. Så jag orkar inte försöka sitta och komma på något och skriva blir bara tråkigt att läsa då!
Nu sitter jag iallafall hemma, en lördag kväll? ohja de låter ju jätte bra.. nä usch!!
Frida är i Sågmyra, på fest, som alltid typ. haha, jag hade kunnat åkt dit om jag ville, men vet inte om någon ville ha mig där eftersom ingen frågade.. så jag ligger hemma i sängen och kikar på Gossip Girl som är min enda vän för tillfället!

Vi var ju i Emmas stuga som Frida skrev, och det va så hiiimla skönt att få komma bort ifrån skit tråkiga gamla bjurs och bo någon annanstans i 2 nätter! Hade helt klart kunnat stanna kvar typ en vecka till eller nåt.. hehe så mycket gillar jag att vara hemma!

Vaknade halv 2 idag ungefär och har bara hunnit med att duscha, möblerat om rummet och kollat på GG, hade hoppats på att det var Söndag idag också, men icke!

Nu ska jag dra mig, vart en sjukt osammanhängande text men orkar inte bry mig!

Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0