•Frida



Blev en tur till Falun idag med Ida! Hade inget annat för mig och jag ville verkligen inte sitta inne i regnet (konstigt nog). Så vi tog första bästa buss in och käkade på Donken och sen tog vi en buss ner till stan och shoppa och kika lite! Fick så klart med något hem som ni ser nedanför. Trevligt hade vi iallafall fast det regna så man vart igenom blöt, men det är bara vatten eller hur? Nej nog skrivet nu får ni se vad jag köpte!



Min älskade tröja kom idag också, 219:-



Bustier, 59:-


Tights, 10:-


Trosor, 3 för 149:-


Skor, 49:-

Angående skorna så köpte jag dom för att jag behöver ha något att träna i eftersom nästa vecka blir det att verkligen försöka vara ute och springa och PW! Och ska verkligen hålla i träningen, behövs verkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0