Frida

Tjenare alla! Testar att blogga från min iPhone och hoppas verkligen att det funkar! Då passar det ju jätte bra att blogga när man inte är hemma vid daton, kanon! Har precis plattat håret och ska snart gå och lägga mig i sängen eftersom imån är det min första jobb dag! Så jag ska lägga mig nu och gå upp runt 7 imån så kommer vara en aning trött då! + det kändes verkligen konstigt att inte sitta på en buss mot Borlänge idag! Gash va jag saknar P&L!! Och Deadmau5 satan va bra han var! Ska lägga upp massa bilder och videos från veckan nån dag. Hade inte tid idag och ingen ork! Men vi hörs säkert imån! Om jag över dagen imån! Haha puss god natt på er alla fina bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0