•Frida


Nu är jag tillbaka till bloggen, varit mycket dålig bloggning av oss, Förlåt så mycket!
Men nu ska jag skriva lite hade jag tänkt, kanske även ska börja göra "Video-bloggar" till er, Kanske skulle vara roligare än att se en tråkig text? Får se hur jag gör iallafall!

Men iallafall kunde inte höra av mig igår eftersom jag haft annat för mig och sen på kvällen åkte jag till min fina vän Saga och var med mycket trevligt folk där! Var en mycket rolig kväll och även mycket skratt, haha! Åkte dit med halv 8 bussen och sen kom min systers pojkvän och hämta mig vid halv 2.
Sen när jag kom hem somna jag väl på en gång!

Så söndag idag, har inte gjort nån ting vettigt alls. Jag bara hatar söndagar även om jag vet att jag är ledig imån! Eftersom jag och mamma hade så otroligt tråkigt så frågade hon om vi kunde åka och äta någon stans så det var ju en toppen bra idée! Så ikväll blir det att äta på Tzatziki, mums!  Sen när jag kommer hem kan ni få se lite bilder från igår!

Ha en riktigt bra söndag mina fina!

Amy Winehouse dog ju även igår?! fast jag var inget fan av henne men det är ju fortfarande sorligt när någon dör. R.I.P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0