·•Frida•·

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

- Jajamen det gör jag.
Vad åt du senast?
-Kommer jag faktiskt inte ihåg.
Har du fått någon komplimang i dag?
- Mmh
Har du varit med i en rättegång?
-Nix.
Gillar du att shoppa?
-Jag gillar det inte, jag ÄLSKAR det
Är du polare med grannarna?
-Nä.
Vilket språk pratar din pappa?
-Hm? Svenska,Danska,Norska
Vilka länder har du bott i?
-Bara Sverige
Senaste piercingen?
-Naveln
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
-Söndags kanske.
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
- ---
Har du något husdjur?
-Yes, en hund!
Har du täckt någons hus med toapapper?
-Men? nej
Hur bra är din syn?
-Bra skulle jag väl tro.
Har du varit på ett party?
-Yes
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
-Beror på
Har du varit utomlands?
- Ja!
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
-Ingen aning?
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
-Ja!
Var är dina syskon just nu?
-Sitt rum kanske ingen aning
Har du pussat en tjej?
-Yes
Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Haha, att jag tog hål i tungan! blev skit sur när jag vaknade!
Vem ringde dig senast?
-Mor :D
Vilken tid gick du upp i morse?
-Kvart i 8.
Vad ska du göra i helgen?
- Fredag: Hitta på nå skoj med några brudar!
Lördag: kanske träffa G
Söndag: Dans!
När var du riktigt sjuk senast?
-Är väl det hela tiden? asså i huvudet ;)
När såg du en kändis senast? Vem var det?
- Jadu? kommer inte ihåg!
Vad finns i din bakficka?
- Har ingen bakficka
Har du färgade linser?
- Nej, men beställer nog bruna den här veckan!
Vad gjorde du klockan två i natt?
-Sov!
Vad är det första du gör på morgonen?
- Ligger å drar i sängen
Vad ska du göra efter det här?
-
Ingen aning
Är du kär?
-
Jajamen!
Har du mer än 6 par skor?
-
Yes
Har du sovit brevid en kille du gillat?
-Yesbox



Crazy bild från sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0