Frida

Hejsan alla!

Nu ligger jag i sängen och har precis kikat klart på två avsnitt av DH(desperate housewives) har bara tre avsnitt kvar av säsong ett! Sen blir det vidare på tvån,spännande!

Första skoldagen idag också och det var roligt att se alla och träffa dom man inte träffat under lovet! Men rätt drygt nu eftersom vi kör på direkt så det har inte blivit någon mjukstart direkt! Sen om några veckor blir det Nationella prov, inget jag är så sugen på!

Sen efter skolan drog jag med Ida hem som hon berättade i inlägget under. Vi kika på Prison Break som är en sjukt bra serie!

Nu ska jag illafall kika på lite gamla foton på mig och lite andra bilder under årena så då får jag iallafall ett gott smile! haha fyfan så kul! Hare bra så hörs vi mer imån!

Här får ni några ! HAHA:



Haha söt lite fjortis;)


Men hallå? hur fan kunde jag sminka mig sådär är ju hur brun som helst i fejjan!?!

Gah! älskar verkligen mitt hår där! blont och fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0