Ida

Ledsen för extremt dålig bloggning idag, egentligen har jag inte så mycket att skylla på, men när jag hade vaknat så gjorde jag mig i ordning och bokstavligt Pulsade hem till Frida, har spenderat eftermiddagen där med lite Desperate Housewives mys och en massa skratt som alltid!

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, tänkte ladda hem några bra serier, men kommer inte på några?
Några förslag? :)
imorgon så drar vi ut på roligheter, men bloggar imorgon på dagen iallafall, hörs senare eller i morgon!



               


Kommentarer
Postat av: Elionore

ghost whisperer, private practice, the secret life of the american teenager, det är grymt bra serier :)

2011-01-06 @ 21:29:02
URL: http://tynellelionore.blogg.se/
Postat av: carro :)

måste skriva med oth och oc, MÅSTE. haha annars, vänner, vampire diaries, cougar town, gilmore girls, också toppen! det var allt jag kunde komma på rakt uppåner haha

2011-01-06 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0