·•Ida•·



Nu sitter jag här framför datorn igen!
Dagen har varit bra, hitills iallafall, dans vid två, och sen hockey vid kvart i sju till typ nio, så ja jag har en anledning för min dåliga bloggning! Min typ, femmänning (eller jag kallar han för det, vi är släkt på något sätt men vet inte vad vi är) spelade här i falun så jag passade på att åka och kolla för det är inte ofta man får se han ^^
dock träffade jag han inte efter vilket var synd, men blir väl fler gånger :)

I morgon är det skola igen, känns rätt okej just nu, känns som att jag behöver gå i skolan nu för att orka hålla mig uppe på benen, men tisdag onsdag har vi hemstudier pga någonting jag inte orkar gå in på, haha så på tisdagen åker jag och mamma in och kikar på balklänningar, ska bli så spännande!

Nu ska jag fixa mig inför kvällen, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0