Ida

Nu har jag gjort det lite fint i mitt rum och fixat lite hit och dit!
Rensat lådor, rensat garderoben, fixat lite mer plats i garderoben och slängt bort lite gammalt skit!

Fast har två stora kassar med kläder här på mitt rum, och jag har ingen aning om vart jag ska göra av allt?!
Någon som vet vad man kan göra? :) vill inte bara slänga bort allt då vissa saker knappt är använda!
Men nej nu ska jag bara dra fram dammsugaren så jag slipper allt damm i ögonen! haha..
Och sen ska jag hoppa in i duschen!

Puss på er!
         

Kommentarer
Postat av: Elionore

okej, visst kan jag göra det lilla Ida :)

vad snygg bloggen blev, men du glömde säga till mig när den var klar :o

Tur att du skrev kommentaren till mig ;)

haha, jag skoja!

2011-01-04 @ 20:51:52
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0