Ida

Har precis bakat en bananpaj som just nu står i ugnen och blir mumsig!
Tror faktiskt att jag ska ta tag i mitt rum jag också sen någon gång, får se om det blir ikväll eller i morgon,
vill ha en förändring, men vet inte än vad för nåt, hm, får se vad det blir..?
Har ju inte för så länge sen möblerat om i mitt rum, men gillar förändringar och får hoppas att jag kommer på något som kan få det mer som jag vill ha det..

Sen var det ju det med det där inlägget som vi ska skriva om oss själva i också, jag lovar att det kommer men jag vet inte när, och har samma problem som frida och vet inte vad jag ska skriva heller så det vart ju ett problem, men det kommer i allafall, ni får ha tålamod!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0