·•Ida•·

Tjenare på er!

Ledsen för riktigt dålig bloggning, igår var vi (som frida skrev) på fest och hade det riktigt trevligt!
Så det är anledningen för att jag inte bloggade igår, idag vaknade jag vid 12 typ och fick lov att fixa mig eftersom vi skulle på 30-årskalas till min kusin! Riktigt trevligt där också :) roligt att träffa stora kusinerna som man inte träffat på jätte länge, hihi!

tänkte göra som Frida och lägga upp några bilder från igår, haha var ju mest bilder på mig och frida men ändå ;)






och ville bara skriva till Mikaela ifall du läser det här, tack för att vi fick komma, och det vart en jätte lyckad kväll! puss på dig!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men va söt du är Ida! Inget att säga tack för, var jätte kul att ni kom! Puss:)<3

2011-01-23 @ 09:26:41
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0