Ida

Ledsen att jag inte har hört av mig förns nu! Men mamma väckte mig vid halv 12, så nu är inte jag så pigg längre.. följde med henne upp till mormor..med spark!
Var där och fikade ett tag och sen drog vi hemmåt.

Har precis sammanfattat mitt år lite på min egen blogg, bloggar inte där annars, men kände att det skulle tråka ut den här bloggen om jag skrev det inlägget här eftersom det blev hur långt som helst!
Resten av dagen får bli en slappdag, men snart måste jag hitta på något skojsigt så jag inte sitter hemma ända till skolan börjar, som då är på Måndag, ååh jobbigt!

Tror jag ska ta tag i alla mina kläder i min garderob, eller ta tag i garderoben istället kanske, finns ingen plats för mina kläder nästan.. :(

Puss på er!


                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0