Ida

Tjenare på er!

Skoldag idag, och det var en rätt chill dag om man jämför med dagen igår, haha usch vilken dag!!
Fick veta att jag ska göra omprov på spanskan också, duktig tjej(!!) men så går det när man inte tränar tillräckligt, så söndag hela dagen ska jag plugga spanska, för nu vet jag vad jag ska träna på och kan nog blir lite lättare då!

Nog om det, sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar, magen skriker efter mat..
Tror att Frida kommer hit ikväll, eller jag hoppas på det, vet inte om hon fick någon skjuts, men får hoppas på det så att hon kan komma hit, imorgon drar vi in till Lugnet, kikar på innebandy, käkar donken och kanske köper en B&J eller två.. ;) haha, så blir det väl en riktigt bra lördag kan jag gissa på!

Nu ska jag dra mig ner och kolla om maten är klar, hör av mig senare kanske! :)


bjuder på en riktigt snygg upp-och ner bild sedan skridskoåkningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0