Ida

Tjenare alla bloggläsare!
Nu sitter jag här vid datorn igen,, hm varför dras jag alltid hit?! ja undra varför! haha..

Frida följde med mig hem idag, haha Prison Break är riktigt riktigt spännande just nu så det enda vi gjorde var väl att kolla på det! hihi, och när hon hade åkt hem tänkte jag att jag skulle plugga lite till spanska provet, som är.. imorgon?! Men det gick ju som det gick, tappade lusten efter ett tag och det kommer ändå inte fastna och spanskan går ändå åt helvete, så orkar inte anstränga mig, faktiskt!

Så nu sitter jag här och lyssnar lite musik och är hungrig!
Jag vet att våra inlägg är jätte jätte tråkiga, vi bara skriver om våra dagar, men haha har faktiskt ingen fantasi nu då jag inte kan gå ut och ta kort eller nåt heller för när jag kommer hem så är det ju nästan mörkt!
Så har ni några förslag?!


här får ni en gammal bild från 2009! haha 
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0