Ida

Hallo!

Som vi sa i videon i det tidigare inlägget så har vi varit i skolan idag, första dagen efter 3 veckor lov, och det kändes inte alls så jobbigt när man kom dit, men när man sedan fick reda på hur mycket det är som ligger framför oss så blev allt så sjukt mycket jobbigare igen!

Prov redan på onsdag?! ååh jag hatar spanska.. och inte har man lust att sätta sig och plugga första dagen efter skolan heller?! men jag har väl inget annat val, men ändå tror jag väntar till i morgon, haha!

Jag och Frida har iallafall kikat på ännu mer Prison Break idag, vi slutade vid 1 så det var bästa tillfället att gå hem och kika på det! Nu är det jätte spännande, och längtar bara till man får fortsätta kolla, någon som har sett serien? vi är dock bara på säsong 1 men är lika spännande ändå! hihi..

Men nej, nu ska jag sätta på ett Gossip Girl avsnitt, har sett hur många såna som helst också, har inte varit så inne i den serien förut men när man kollat från början är det ganska bra det också!

Ha en bra dag så kanske vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0