Ida

Tjenare på er alla söta och icke söta!

Ligger i min säng med datorn i knä't. Har haft en super bra dag och ett super bra slut på lovet!
Frida har varit här, vi har legat i min säng och kikat på Prison Break, spännande, och tjockat oss med lite chips ;) mums.. men hon åkte hem för någon timme sen typ, och jag vet inte vad jag ska göra resten av kvällen, men ska iallafall hoppa in i duschen alldeles strax och sen ska jag nog kika på lite Gossip Girl och fixa kläder och lite annat inför skolan i morgon!

Kommer bli väldigt kul att träffa alla i klassen och alla andra för den delen också igen, men att komma upp på morgonen var ju en annan sak, hm, hur ska man lyckas med det?!

Aja, nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag får känna mig lite fräsch igen, hihi kanske hörs sen!

Puss

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0