Frida

Hejsan alla bloggläsare!

Är jätte ledsen för att jag inte bloggat så mycket på den sista tiden! Har faktikst haft lite tid att sitta och blogga,tyvärr! Men det ska det bli ändringar på! Nu sitter jag iallafall här och kikar på DH äter mig fet,haha!

Idag har jag inte gjort så mycket eftersom jag kom hem vid 3tiden inatt, så är en aning trött! Var som sagt på fest igår och vi åkte dit runt halv 7? Sen hade vi det trevligt och träffa massa folk osv!
Så kom hem vid 3 och gjorde mig i ordning för natten och gick och la mig men somna inte förens klockan var halv 4.
Vaknade av att mina föräldrar väckte mig vid 12 så va inte alls så pigg. Senare på kvällen dorg jag och pappa in till Falun för att handla mat.

Så det är va jag har gjort idag, så det finns inte så mycket mer att skirva om! Vi hörs mer imån eftersom jag ska troligtvis vara med Ida. Så vi hörs mer då Puss!


Fick bli en bild från sommar/hösten!

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0