Frida

Tjenare allihopa!

Har inget intressant att blogga om idag men ska iallafall städa mitt rum som jag börja städa redan igår. Mitt rum såg nästan ut som en bomb hade slagit ner så kände att jag måste fixa till det. Men de gick faktiskt inte så bra eftersom att min pappa skulle ha en gaderob som jag hade förut och i den fanns det bara en massa skit så jag fick lov att ta in alla sakerna som va i gaderoben in i mitt rum. Så när jag hade fixat klar med självarummet så fick jag väl gå på nästa sak att slänga allt skit jag fick in från gaderoben. Så har en massa saker kvar som måste fixas idag och hänga upp alla min kläder i min nya gaderob som jag också fick igår som min mamma hade förut!

(har inga bilder på daton, så fick bli denna söta bild)
Så vi hörs när jag är klar med mitt städande! Puss

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0