Frida



Nu är jag hemma, fast det har jag varit ett bra tag! haha!

Nu väntar jag på att maten ska bli klar så jag får käka eftersom jag är skit hungrig!
Har ju som sagt varit i Falun hela dagen. Kul hade jag och min Idis iallafall! Träffade G en stund sen drog jag och Ida ner på stan, men eftersom alla affärer hade stängt så fick vi gå till Ica och stå där istället för att stå ute och frysa. Sedan gick vi vidare till Arenan för att träffa S (vän från sommarskolan) som var ett tag sen jag träffade! Så vi var där och snackade lite och sedan vidare till bussen hem.

Sen ikväll som är när jag har ätit ;) Då åker jag till Ida så ska vi se på Prison Break (kanske ingen nyhet precis) och käka glass, haha! Blir nog mycket trevligt skulle jag tro eftersom vi alltid har kul tillsammans!♥



Kommentarer
Postat av: sagiiis =)

prison break är så gryymt! åhå älska :)

2011-01-15 @ 20:02:04
URL: http://sagaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0