·•Frida•·


Kom ihåg att du är den bästa jag har! Du är så sjukt underbar vän och det finns ingen bättre än dig, fast jag hade inte kunnat önska mig en bättre vän än dig! du är den som hjälper mig när jag mår dåligt, hjälper mig igenom mina val i livet! Du är min andra halva och den bästa jag vet! Kom ihåg att du är värdefull

Så jag hoppas verkligen du får en underbar födelsedag!


Kom ihåg dom här orden vännen! Jag lovar dig!
Tyvärr kan jag inte ge dig allt du förtjänar, men något jag skulle göra om jag bara kunde.
Jag kan inte ge dig allt men jag lovar dig att
Jag kommer alltid vara ett stöd igenom livet
Jag lovar dig att
Jag kommer dela alla mina tankar och känlor med dig
Jag lovar dig att
Jag ska ge dig frihet att du ska kunna vara dig själv
Jag lovar dig att
Jag kommer att vara helt ärlig med dig
Jag lovar dig att
Jag kommer att gråta och skratta med dig
Jag lovar dig att
Jag kommer hjälpa dig igenom livet
Men mest av allt...
Jag lovar dig att
Jag kommer ALLTID att älska dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0