·•Ida•·

Den här dagen har hitills inte varit den bästa, nej usch va dålig den har varit!
Grymt jobbig skoldag, 2 omöjliga prov och sen huvudvärk och allt sånt på det, hemskt.

Och sen tror jag att jag gått och blivit sjuk eller något, även fast jag sover hur många timmar som helst så värker huvudet, kan nästan inte äta utan att må illa och jag orkar inte göra någonting, hur ska detta sluta?
Tur att det finns vänner och andra som kan få en på bra humör igen! :-)

I morgon är det torsdag, inga prov vilket är så skönt, även fast det är dryg dag så ska jag nog klara mig igenom den utan problem, livet flyter på just nu och jag är så himla lycklig.

Hör av mig någon annan dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klaga mer

2011-02-17 @ 12:38:07
Postat av: vicky

men vem äre som har något fel och måste kommentera om dom skriver något dåligt?! sluta läs bloggen bara idiot!

blir så trött så sånt, dom skriver väl va dom vill men ingen har tvingat dig din anonyma skit att läsa!!

2011-02-17 @ 16:20:57
URL: http://viktoriadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0